2020. december 15., kedd

KARÁCSONYFA PAPÍRBÓL - Sipos Kata óvónő


 Kedves gyerekek! Ha van hozzá kedvetek, készítsetek karácsonyi képeslapot, egyszerűen!

Színes lapokat készítettem elő, ollót, ragasztót, fehér temperát.
Az A4es lapot félbe hajtjátok, függőlegesen magatok elé helyezitek.
Vágjatok színes papír csíkokat kisebb-nagyobb méretben. Ha felragasztottátok a karácsonyfa törzsét a lap aljára, következik a csíkok felragasztása, úgy, hogy a leghosszabbak kerülnek alul, majd ahogy növekedik a fa felfelé, úgy egyre rövidebb csíkokat ragasszatok. A csúcsa felé már egész kis rövid papír csíkok kerülnek.
Csúcsdísznek én egy csillagot ragasztottam.
Aztán fehér temperával és ecsettel hópelyheket festettem a karácsonyfa köré. (ujjbeggyel is lehet)
Találtam egy kis torta szalvétát is, abból vágtam egy darabot a fa alá. (lehet fehér papírból is, krepp papírból)
A képeslapok belsejébe karácsonyi jókívánságokat, üdvözleteket lehet írni! 😊(a szülők segítenek)
Közben hallgassatok karácsonyi dalokat! Jó munkát!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése